Vračilo blaga
Kupec ima pravico in lahko, skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje, da kupljeno blago brez navedbe razloga ali brez odškodnine vrne ponudniku.
Vendar je kupec v tem primeru dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa (stroški poštnine do lokacije iz katere je bil izdelek poslan).
O nameravanem vračilu izdelkov oz. odstopu od pogodbe/nakupa, mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga in sicer na kontaktni naslov info@fiziofit.si blago pa vrniti najkasneje v tridesetih (30.) dneh.
Ko bo vaše vračilo prejeto in pregledano, vam bomo poslali e-poštno sporočilo z obvestilom, da smo prejeli vaš vrnjeni izdelek. Prav tako vas bomo obvestili o odobritvi ali zavrnitvi vašega vračila.
Ob vračilu blaga mora kupec sporočiti številko transakcijskega računa, kamor lahko ponudnik vrne kupnino. Ko ponudnik prejme vrnjeno blago, v roku 14 dni nakaže kupnino na kupčev transakcijski račun.
Vrnjene izdelke je potrebno vrniti v brezhibnem stanju, neodprte, v originalni embalaži in neuporabljene.
Nekatero blago je izvzeto iz vračila. To je pokvarljivo blago, kot so hrana, rože, časopisi ali revije, ki jih ni mogoče vrniti. Prav tako ne sprejemamo izdelkov, ki so intimni ali sanitarni izdelki, nevarni materiali ter vnetljive tekočine ali plini.
Dodatni izdelki, ki jih ni mogoče vrniti:
- Darilne kartice
- Prenosljivi programski izdelki (elektronska, software vsebina)
- Nekateri izdelki za zdravje in osebno nego
Za dokončanje vašega vračila potrebujemo račun ali dokazilo o nakupu.
V določenih primerih so odobrena samo delna povračila:
- Knjiga z vidnimi znaki uporabe.
- CD, DVD, VHS trak, programska oprema, video igra, kaseta ali vinilna plošča, ki je bila odprta.
- Vsak izdelek, ki ni v prvotnem stanju, je poškodovan ali manjkajo deli iz razlogov, ki niso posledica naše napake.
- Vsak artikel, ki je vrnjen več kot 30 dni po dostavi.
Reklamacije
V kolikor se zgodi, da kupec prejme naročeno blago, vendar je le-to poškodovano oz. se zdi, da ne ustreza varnostnim standardom, mora le-ta nemudoma obvestiti ponudnika!
V kolikor je mogoče ponudnik nadomesti reklamirani izdelek z enakim izpravnim izdelkom. V kolikor to ni mogoče, lahko ponudnik kupcu ponudi drug ali podoben izdelek. V kolikor tudi to ni mogoče ali pa se kupec ne strinja s predlagano zamenjavo, ponudnik v celoti vrne kupnino.
Ko bo vaše vračilo prejeto in pregledano, vam bomo poslali e-poštno sporočilo z obvestilom, da smo prejeli vaš vrnjeni izdelek. Prav tako vas bomo obvestili o odobritvi ali zavrnitvi vašega vračila.
Če ga želite zamenjati za isti artikel, nam pošljite e-pošto na info@fiziofit.si in pošljite svoj artikel na: FIZIOFIT, Domen Jazbec s.p., Zasavska cesta 58k, 4000 Kranj, Slovenija.
Dostopnost elektronskih vsebin
Vse zakupljene elektronske vsebine so shranjene na spletni strani www.fiziofit.si in dostopne za ogled ter uporabo le na tej spletni strani.
Prodajalec, ponudnik teh vsebin si pridružuje pravico do umika, prekinitev dostopa do določene vsebine, vendar ne prej kot po preteku 5 letih od nakupa zadnjega dostopa do določene elektronske vsebine.